Sunday, August 18, 2013

BAGAIMANA SKINCERITY BERTINDAK?

  1. MENCUCI - Mengandungi Pharmaceutical Medical Grade Acetone Yang Akan Membersihkan Kulit Dari Bakteria. Ia Akan Meruap Dan Kering Untuk Beberapa Saat Tanpa Meresap Ke Dalam Kulit.
  2. MENAMBAH -Vitamin E Organik Dan Grape Seed Oil Akan Menyerap Ke Dalam Kulit Melalui Pori-pori. Berfungsi Sebagai Antiosida dan melawan kerosakan kel dan Grape Seed Oil menjana pembentukan Kolagen.
  3. MASK - Lapisan Skincerity Pada Permukaan Kulit Akan terkelupas Bersama Sel-sel Kulit Mati. Hanya perlu tarik lapisan nipis yang kelihatan seperti topeng dan cuci muka di waktu pagi. Ia Akan Membersihkan Kotoran Yang Tersumbat Didalam Pori Pori.
  4. MENGUATKAN - Memangkin Produk Penjagaan Kulit Yang Sedang Digunakan. Jadi Anda Tidak Perlu Menukar Brand Atau Jenama Lain. Ia Juga Boleh Digunakan Bersama Produk, Preskripsi Pakar Kulit Atau Bukan Preskripsi.
  5. MELEMBAB - Masker Yang Bernafas Akan Menghalang Kulit Dari Kehilangan Air Akibat Dari Hidrasi. Seterusnya Melembabkan Kulit Dan Air Akan Memenuhi Ruangan 3 Lapisan Kulit Dan Ia Memberi Tekanan Dari Dalam Terhadap Garis-garis Kedutan. (Umpama Kedutan Sterika Dari Dalam).

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...